مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-14سياسي

برگزاری پویش مردمی بذرکاری در 180 هکتار از عرصه های بیابانی آرادان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان از برگزاری پویش مردمی بذرپاشی و بذرکاری در سطح 180 هکتار از عرصه های بیابانی منطقه شمال این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمد معین، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان از اجرای طرح پویش مردمی بذرپاشی و بذرکاری با همکاری و همراهی مردم، بسیج سازندگی، هلال احمر و مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: این طرح ملی با هدف توسعه فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح 180 هکتار از اراضی ملی و عرصه های بیابانی شهرستان آرادان با مشارکت جوامع محلی اجرا شد.

وی افزود: طرح پویش مردمی بذرپاشی و بذرکاری در منطقه شمال شهرستان آرادان با حضور معاون فرماندار و امام جمعه این شهرستان و رؤسای ادارات و توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان برگزار شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان ادامه داد: در این طرح، بذرپاشی روی بندهای احداث شده پروژه کنترل هرزآب انجام شد؛ این پویش مردمی با حضور فرمانداری، بخشداری، شهرداری نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر ادارات دولتی، شرکت های خصوصی، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، معدن داران و صاحبان صنایع، جوامع محلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش مردمی بذرکاری در 180 هکتار از عرصه های بیابانی آرادان

برگزاری پویش مردمی بذرکاری در 180 هکتار از عرصه های بیابانی آرادان