مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-14سياسي

درخواست امام از مردم برای ادامه اعتصابات/محکومیت جنایات در اصفهان


امام خمینی در بیست و سوم آذر ماه سال 57 در پیامی خطاب به ملت ایران با محکوم کردن وحشی گری های ماموران رژیم شاه در اصفهان و نجف آباد، بر ادامه اعتصابات و نپرداختن مالیات تاکید کردند.

- به شرح زیر است: "بسم اللّه الرحمن الرحیم جنایات شاه که در بسیاری از شهرها، بخصوص در اصفهان و نجف آباد با وحشیگری بی سابقه مأمورین او واقع شده است، و گفته می شود برنامه ای است که بتدریج در سایر شهرها نیز انجام می گیرد و بناست به بزرگ و کوچک رحم نشود و تمام خانه ها و مغازه ها و مراکز مذهبی به آتش کشیده شود، نشانه تزلزل و ضعف دولت نظامی و یأس شاه از امکان ادامه قدرت شیطانی است.

و اکنون که به پرتگاه و سقوط حتمی نزدیک شده است، می خواهد جنایات خود را هرچه بیشتر تکمیل کند و به گفته خودش ایران را به تل خاکی مبدل ساخته و برود.

ملت آگاه باید بداند که این آخرین حمله ای است که از جنون و حمله روحی که به شاه دست داده است ناشی شده و باید این جنایات بسیار احمقانه و سَبُعانه موجب تضعیف روحی ملت نشود.

شاه خود را از ملتْ جدا و تنها می بیند؛ ناچار با تمام وجود به آغوش اشرار و مزدوران پناه برده تا شاید عقده های روحی خود را خالی کند.

شاه خود را از سلطنت خیالی مخلوع می بیند و ادامه حکومت خود را با رفراندم تاسوعا و عاشورا غیر ممکن می داند؛ از این جهت از هیچ جنایت غیر انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام از مردم برای ادامه اعتصابات/محکومیت جنایات در اصفهان

درخواست امام از مردم برای ادامه اعتصابات/محکومیت جنایات در اصفهان