مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-14ورزشي

یک کارشناس: ساختار ورزش خوزستان اصلاح شود


یک کارشناس ورزشی با بیان این که ساختار ورزش خوزستان باید اصلاح و مجددا پی ریزی شود، گفت: حمایت از ورزش محلات، باشگاه های خصوصی و تکریم پیشکوستان باید در اولویت اقدامات سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار بگیرد.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس ورزشی با بیان این که ساختار ورزش خوزستان باید اصلاح و مجددا پی ریزی شود، گفت: حمایت از ورزش محلات، باشگاه های خصوصی و تکریم پیشکوستان باید در اولویت اقدامات سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار بگیرد.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بدون تردید از دیرباز خوزستان مهد فوتبال کشور بوده است اما طی سال های اخیر با نابود شدن فوتبال و کلا ورزش محلات و آموزشگاه ها در پی بی توجهی و سهل انگاری مسئولان و نیز افزایش تفریحات ناسالم، استعدادیابی و استعدادپروری در خوزستان کاهش چشمگیری داشته و استعدادسوزی رشد یافته و متاسفانه فوتبال ورزش اول خوزستان رو به افول گذاشت و دیگر همچون گذشته در رده های مختلف تیم های ملی شاهد حضور درخشان و پررنگ فوتبالیست های این خطه نیستیم.

وی بیان کرد: از طرفی دست و بال باشگاه های دولتی نیز به دلیل محدودیت های سازمانی، رشد بی رویه جمعیت و خصوصا کاهش بودجه بسته شده و بسیاری از نهادها و ادارات دولتی نیز دیگر تیم داری نمی کنند و تعدادشان کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس: ساختار ورزش خوزستان اصلاح شود

یک کارشناس: ساختار ورزش خوزستان اصلاح شود