مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-14سياسي

سنگ اندازی در مسیر افزایش ظرفیت پزشکی نتیجه تعارض منافع است


تعدادی از اندیشکده های کشور با ارسال نامه ای به سران قوا اقدمات برخی ذی نفعان در مخالفت طرح «افزایش ظرفیت رشته های پزشکی» را مصداق تعارض منافع دانسته و آن را مانعی بر سر راه پیشرفت کشور قلمداد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت حبرگزاری فارس، تعارض منافع در ساختار اداری کشور موجب شد تا 7 اندیشکده کشور با ارسال نامه ای به روسای قوای سه گانه خواستار مدیریت تعارض منافع در بخش های مختلف برای تحقق پیشرفت در کشور شدند.

در بخشی از این نامه در بیان ضرورت حل مسئلع تعارض منافع آمده است تجارب چندساله ما نشان می دهد که در مسیر پیشرفت کشور، بیش از آنکه ندانستن ها اختلال ایجاد نماید، نخواستن ها مؤثر  است و این نخواستن ها نیز ریشه در تعارض منافع منتفعان وضع موجود دارد .

در این نامه که پژوهشکده آیندگان، اندیشکده اقتصاد مقاومتی، پژوهشکده سیاستگذاری شریف، پژوهشکده سیاستگذاری امیرکبیر، شبکه کانون های تفکر ایران(ایتان)، اندیشکده مطالعات حکمرانی نرم ایران(محنا) و اندیشکده معنا آن را امضا کرده اند از برخی اقدماتی که ذی نفعان در مخالفت با طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار و طرح افزایش ظرفیت رشته های پزشکی انجام داده اند انتقاد شده و آن را مصداق تعارض منافع دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی در مسیر افزایش ظرفیت پزشکی نتیجه تعارض منافع است

سنگ اندازی در مسیر افزایش ظرفیت پزشکی نتیجه تعارض منافع است