مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 20:202021-12-13سياسي

طرح تفضیلی شاهرود با سرعت دنبال شود/ پیگیری قانون جهش مسکن در استان سمنان


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه طرح تفضیلی شاهرود با سرعت دنبال شود، گفت: قانون جهش تولید مسکن با جدیت در استان سمنان در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان امشب در جلسه کمیسیون ماده 5 شرق استان سمنان که با حضور ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: اولویت نخست ما داشتن شهر خوب و ایده آل برای سکونت مناسب و سپس بررسی مشکلات است.

وی ادامه داد: پیگیری مطالعات طرح تفضیلی شاهرود در دستور کار قرار دارد و شهرداری به عنوان کارفرما باید با دقت و سرعت در عملیاتی کردن این طرح تلاش کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: جلسات در راستای تسریع روند مطالعاتی این طرح باید مدون برگزار شود و اگر نیاز بود، کمیسیون ماده پنج نیز برگزار شود و در تسریع این امر کمک خواهد کرد؛ چراکه تأخیر در این امر و نداشتن طرح تفضیلی، خساراتی را برای مردم و شهر در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفضیلی شاهرود با سرعت دنبال شود/ پیگیری قانون جهش مسکن در استان سمنان

طرح تفضیلی شاهرود با سرعت دنبال شود/ پیگیری قانون جهش مسکن در استان سمنان