مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-13سياسي

موفقیت در نبرد سخت اقتصادی منوط به عملکرد مدیران در حوزه کار میدانی است


موفقیت در نبرد سخت اقتصادی پیش رو که باعث مشکلاتی برای کشور شده، منوط به عملکرد مدیران در حوزه میدانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی فیروزی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری هرمزگان و خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان امروز با سفر به بندرخمیر با همراهی فرماندار و مدیرعامل سیمان هرمزگان با حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر دیدار کردند.

حجت الاسلام صالحی در این دیدار اظهار کرد: اولویت اصلی کارگزاران نظام اسلامی بایستی تحقق مطالبات و امیدواری به آینده برای مردم باشد.

وی با بیان این که موفقیت در نبرد سخت اقتصادی  پیش رو که باعث مشکلاتی برای کشور شده، منوط به عملکرد مدیران در حوزه میدانی است، خاطرنشان کرد: با کار کارشناسی دقیق، امکان بهره مندی مردم شهرستان از اقتصاد دریا محور فراهم شود.

رییس شواری فرهنگ عمومی شهرستان بندر خمیر گفت: عزیزان مسئول دستگاه های اجرایی شهرستان و بخصوص فرماندار ساعی در تلاش هستند تا مردم از ظرفیت کلان بهرمند شوند اما ظرفیت معادن پرشمار در این شهرستان در زمینه خدمت به مردم بسیار ناچیز است.

وی با تقدیر از کارخانه سیمان هرمزگان، تصریح کرد: معادن بر اساس قانون ملزم به کمک رفع آسیب ها و ارائه خدمات به مردم هستند تا اندک مساعدتی برای مناطق محروم حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در نبرد سخت اقتصادی منوط به عملکرد مدیران در حوزه کار میدانی است

موفقیت در نبرد سخت اقتصادی منوط به عملکرد مدیران در حوزه کار میدانی است