مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-13پزشكي

اجرای فاز نخست طرح هوشمند مدیریت کرونا در لرستان


رییس گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: مرحله نخست طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا در دستگاه های اجرایی لرستان عملیاتی شد.

- دریکوند، اظهار کرد: طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا به صورت کلی در سطح کشور در حال اجراست و امروز فاز اول آن اجرایی شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری از طریق تبادل اطلاعات در سامانه امید به منظور حفظ و صیانت از سلامت شهروندان است.

دریکوند با اشاره به این که طرح مدیریت هوشمند بیماری کرنا در پنج فاز اجرایی می شود، بیان کرد: مرحله اول دستگاه های اجرایی است و مرحله دوم حمل و نقل شهری، مرحله سوم واحدها و فعالیت های صنعتی، مرحله چهارم حمل و نقل برون شهری و مرحله پنجم فعالیت های علمی، تحقیقاتی و آموزشی است.

رییس گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: طرح آغاز شده و همکاران ما علاوه بر بازدیدهایی که روزهای گذشته داشته اند، بازرسی های به صورت ویژه از سطح اماکن ادای آغاز شده است.

وی تصریح کرد: مشاغلی که حتماً باید دو دُز واکسن را دریافت کنند، مراکزی هستند که خدمات عمومی ارائه می دهند و مشتریان مجبور هستند برای دریافت خدمات ماسک نزنند، از جمله رستوران ها، چایخانه ها، سالن های پذیرایی، استادیوم های ورزشی و کلیه مراکز اقامتی، تورهای گردشگری، بان ها و ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز نخست طرح هوشمند مدیریت کرونا در لرستان

اجرای فاز نخست طرح هوشمند مدیریت کرونا در لرستان