مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-13اجتماعي

هوای آلوده مدارس اردکان را تعطیل کرد


با توجه به پایداری هوا و آلایندگی، کلیه مدارس بخش مرکزی اردکان تعطیل شد، -  مصطفی پوردهقان دقایقی پیش در حاشیه جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اردکان در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به شاخص آلودگی (شاخص ناسالم برای گروه های حساس)، وجود ذرات معلق و ثبات و پایداری جوی طی روزهای آتی شرایط اضطراری بر اردکان، کلیه مدارس بخش مرکزی شهرستان اردکان شامل شهرهای اردکان و احمداباد و روستاهای ترک آباد و چاه افضل از فردا تا پنج شنبه 25 آذر تعطیل و صرفا غیر حضوری (آنلاین) خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود جلسه اضطراری با حضور اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تشکیل و از فعالیت واحدهای آلاینده و تردد خودروهای سنگین در سطح شهر جلوگیری خواهد شد.

فرماندار اردکان با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: به منظور جلوگیری از تشدید آلودگی هوا، محدودیت هایی در سطح بخش مرکزی اردکان اعمال خواهد شد تا از بروز حوادث ناگوار ناشی از آلودگی هوا جلوگیری به عمل آید.

پوردهقان تعطیلی کلیه مدارس بخش مرکزی اردکان، محدودیت در تردد خودروهای سنگین دیزلی، محدودیت شدید در میزان فعالیت واحدهای معدنی نظیر سنگ شکن ها، محدودیت واحدهای صنعتی به خصوص در ساعات ابتدایی روز، تعطیلی کلیه فعالیت های عمرانی شهرداری و دهیاری ها را از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای آلوده مدارس اردکان را تعطیل کرد

هوای آلوده مدارس اردکان را تعطیل کرد