مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-13سياسي

چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان برگزیدگان خود را شناخت


چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان که در شهر اصفهان برگزار شده بود پس از داوری در میان هیأت داوران، برگزیدگان خود را شناخت.

- خبرگزاری فارس اصفهان- فائزه سراجان: در آخرین نفس های پاییز در جست وجوی سالن بهزیستی بودم، پس از عبور از میدان خواجو، وارد سالن شدم، روی صندلی های آبی سالن نشستم، به نظر می رسید همه دست اندرکاران اجرای این برنامه از معلولان باشند.

  سرود جمهوری اسلامی پخش و رسما برنامه آغاز شد، تمایز پخش سرود جمهوری اسلامی با برنامه های دیگر این بود که چند خانم با لباس محلی و رنگارنگ روی صحنه، سرود را با حرکات دست و لب، می خواندند و در واقع برای ناشنوایان ترجمه می کردند.

  پس از آن چراغ ها خاموش شد، بر پرده سفید سالن، چند فیلم مختص معلولان نمایش داده شد و فیلم های برگزیده جشنواره بود، فیلم چند دقیقه با من باش ، معلولی روی ویلچر را نشان داد و مشکلاتی که در معابر شهری برای عبور و مرور دارد؛ همزمان با پخش فیلم یکی از معلولان بالای سن، درحالی که که روی ویلچر نشسته بود عکاسی می کرد؛ فیلم دیگری نیز منتشر و معلولانی را نشان داد که روی ویلچر نشسته اند، ولی بدمینتون بازی می کنند و معلولیت محدودیت نیست را، در عمل ثابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان برگزیدگان خود را شناخت

چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان برگزیدگان خود را شناخت