مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-13سياسي

حفظ وحدت در این دوران از واجبات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، عبدالسلام کریمی، مشاور رییس جمهور در امور اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی در گفتگویی با اشاره به سخنان منتشر شده از امام جمعه اهل سنت آزادشهر، - عبدالسلام کریمی گفت: در این جهان وانفسا که هر کس به نوعی می خواهد به ما ضربه بزند نباید با بیان برخی مطالب ابزار دست دشمن شد و دشمن را خوشحال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، عبدالسلام کریمی، مشاور رییس جمهور در امور اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی در گفتگویی با اشاره به سخنان منتشر شده از امام جمعه اهل سنت آزادشهر، گفت: حفظ وحدت در این عصر و زمان از واجبات است و این نه تنها امروز، بلکه از گذشته هم مدنظر بزرگان اهل سنت و اهل تشیع بوده است.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب اذعان داشت: در احادیث آمده است که المسلم اخ المسلم، و بالاتر از همه این ها حکم صریح آیات قرآنی است که می فرمایند انما المومنون اخوه، یعنی این است و جز این نیست که تمامی مسلمانان و مومنان برادر یکدیگرند.

وی افزود: پس باید بین برادران با صلح و آرامش رفتار کرده و این مطالبه خدا و رسول خداست که همه مسلمین با هم زندگی کنند، چون ریشه، تنه، قبله و اصول و عقاید و قرآن و خدا و پیامبر آن ها یکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت در این دوران از واجبات است

حفظ وحدت در این دوران از واجبات است