مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 16:302021-12-13سياسي

بوستان حاج قاسم سلیمانی تا اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی روز دوشنبه در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، در جمع علماء نخبگان و بسیجیان منطقه 17 تهران، - رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر از بهره برداری بوستان حاج قاسم سلیمانی در منطقه 17 تهران تا اردیبهشت ماه 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی روز دوشنبه در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، در جمع علماء نخبگان و بسیجیان منطقه 17 تهران، این منطقه را یکی از مناطق کم برخوردار از نظر زیرساخت برشمرد و اظهار داشت: در خصوص رفع مشکلات این منطقه و برخی مناطق کم برخوردار دیگر تهران دغدغه مند هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: اکنون که دولت انقلابی و شهرداری انقلابی در راس کار اجرایی قرار گرفته است، مشکلات دارالشهدای منطقه 17 رفع شود.

وی، وجود بافت فرسوده، مشکلات اقتصادی، اجتماعی و برخی آسیب ها را از جمله مشکلات منطقه دانست و گفت: بافت فرسوده از مشکلات این منطقه است و این منطقه از مناطق اولویت دار تهران برای رفع مشکلات است.

پیرهادی در این مراسم به شهروندان این منطقه خبر افتتاح بوستان شهید قاسم سلیمانی را ارایه کرد و افزود: بوستان شهید قاسم سلیمانی به مساحت 20 هزار متر مربع در اردیبهشت ماه سال آتی، تجهیز و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان حاج قاسم سلیمانی تا اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد

بوستان حاج قاسم سلیمانی تا اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد