مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-13سياسي

هیئت ها و تشکل های دینی نبض گروه های مردمی هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: هیئت ها و تشکل های دینی به عنوان دو بازوی قدرتمندی که نبض گروه های مردمی هستند.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی شبکه هیئت و تشکل های دینی استان خوزستان با اشاره به دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی گفت: امسال در راستای برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی با 5 مناسبت ویژه روبه رو هستیم که انتظار می رود به شکل جدی نسبت به انجام برنامه ریزی های لازم اقدام شود.

وی افزود: گرامیداشت ایام دهه بصیرت، ایام سوگواری فاطمیه، سالگرد عروج آیت الله مصباح، سالروز ارتحال آیت الله یزدی و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله مهم ترین برنامه هایی هستند که لازم است به شکل اثرگذاری در دست اقدام قرار گیرند.

حجت الاسلام نبی زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی در برگزاری این ویژه برنامه مورد عنوان کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی این است که اجرای این برنامه به شکل ملّی انجام شود اما اصل کار ملّی این است که روی طرح های استانی و شهرستانی کار شود و در کنار آن حتماً از ظرفیت های مردمی نیز به شکل حداکثری استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت حضور شبکه هیئت و تشکل های دینی در برگزاری این برنامه ها تاکید کرد: هیئت ها و تشکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت ها و تشکل های دینی نبض گروه های مردمی هستند

هیئت ها و تشکل های دینی نبض گروه های مردمی هستند