مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-13ورزشي

آغاز بزرگ ترین رزمایش کمک های مومنانه جنوب کشور به همت نیروی زمینی سپاه +عکس


مرحله دیگری از رزمایش بزرگ کمک های مومنانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان هرمزگان و مقامات محلی در مصلای نماز جمعه بندرعباس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرحله دیگری از کمک های مومنانه نیروی زمینی سپاه از جمله بزرگترین مراحل مردمیاری، توزیع و اهدای هزاران قلم  جهیزیه، هزاران کیسه آرد، هزاران بسته کمک مومنانه معیشتی، بهداشتی، سبد ورزشی، منبع های ذخیره آب، ده ها چرخ خیاطی، و هزاران قلم لوازم التحریر است که با مشارکت نیروی زمینی سپاه، بنیاد احسان و منطقه آزاد قشم تهیه  شده و از امروز تا چند روز آینده، در بین محرومان شناسایی شده در مناطق مختلف استان هرمزگان توزیع خواهد شد.

  به گفته سردار محمد مارانی  فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه هر سری از 180 سری جهیزیه اهدایی به تازه عروس ها و تازه دامادهای هرمزگانی شامل اقلامی چون یخچال، اجاق گاز، فرش، اتو، سرویس قابلمه، چنگال و قاشق و همچنین جارو برقی است.

  در این رزمایش مردمیاری، یکصد سری از اقلام اهدایی کپرنشینان منطقه بشاگرد، شامل گاز و قابلمه و ظروف منزل نیز راهی شرق هرمزگان خواهد شد.

100 بسته اقلام ورزشی اهدایی شامل، میز تنیس، میز فوتبال دستی، انواع توپ فوتبال والیبال و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگ ترین رزمایش کمک های مومنانه جنوب کشور به همت نیروی زمینی سپاه +عکس

آغاز بزرگ ترین رزمایش کمک های مومنانه جنوب کشور به همت نیروی زمینی سپاه +عکس