مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-13فناوري

واکنش بازدیدکنندگان به ضعف غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی/ناامید و خشمگین شدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، اکسپو یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویداد های نمایشگاهی جهان است که برای نمایش بهترین دستاور های کشور های مختلف به خصوص در زمینه فناوری، - وضعیت نامناسب پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو دبی، منجر به اعتراض هموطنانی شد که از نمایشگاه بازدید کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، اکسپو یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویداد های نمایشگاهی جهان است که برای نمایش بهترین دستاور های کشور های مختلف به خصوص در زمینه فناوری، نوآوری و معماری به کار می رود و هر 5 سال یک بار با حضور تعداد زیادی از کشور های جهان برگزار می شود.

اکسپو دبی به مدت 6ماه از نهم مهرماه 1400 تا یازدهم فروردین 1401میزبان کشور های جهان است؛ رویدادی که قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا به امسال موکول شد.

موضوع اصلی اکسپوی 2020 دبی ارتباط ذهن ها، خلق آینده انتخاب شده است و هدف از برگزاری آن نمایش گذشته، حال و آینده کشورهاست که در آن دستاورد های اجتماعی، اقتصادی، علمی، پیشینه فرهنگی و همین طور دورنمای توسعه خود را به نمایش بگذارند.

از این رو می توان اکسپو را فرصتی بی نظیر برای ایران دانست که با نمایش دستاورد ها و قابلیت های منحصربفرد خود در پیشرفته ترین علوم دنیا و نیز در حوزه های مختلف فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بازدیدکنندگان به ضعف غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی/ناامید و خشمگین شدیم

واکنش بازدیدکنندگان به ضعف غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی/ناامید و خشمگین شدیم