مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-13سياسي

نبود اعتماد میان مدیران چالش مهم پژوهش های شهری است


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر جهرم گفت: یکی از چالش های مهم پژوهش های شهری، نبود اعتماد کافی میان مدیران و خط مشی گذاران به پژوهشگران است.

- حمید شاکری در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به اینکه پژوهش یکی از مهمترین  ارکان توسعه متوازن و پایدار در یک جامعه است، اظهار داشت: جوامع رو به توسعه نیازمند نهادهایی است که فرهنگ پژوهش را در مسیرهای عقلانی به جریان بیندازند.

وی افزود: توسعه پایدار با ساختارهای پژوهشی، رابطه ای تنگاتنگ دارد که از خلال آن می توان از یافته ها و نظریات ارزشمند در جهت اهداف توسعه متعادل و پایدار جامعه بهره برداری کرد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه فرهنگ تحقیقات نوعی آینده نگری و برنامه ریزی به همراه خود دارد، خاطرنشان کرد: شناخت ظرفیت های علمی و پژوهشی می تواند در اشاعه و تقویت فرهنگ پژوهش موثر باشد.

شاکری ضمن تاکید بر اهمیت پژوهش در توسعه متوازن یک کشور، عنوان کرد: یکی از دلایل اساسی پیشرفت همه جانبه در کشورهای توسعه یافته، توجه خاص به امر پژوهش است.

به گفته وی اصولا هر نوع پیشرفت و توسعه ارتباط مستقیمی با تحقیقات علمی دارد و رشد و توسعه کشورهای پیشرفته در نتیجه سرمایه گذاری در بخش پژوهش است؛ همچنین حجم وسیع پژوهش های علمی در کشورهای توسعه یافته گویای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اعتماد میان مدیران چالش مهم پژوهش های شهری است

نبود اعتماد میان مدیران چالش مهم پژوهش های شهری است