مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-13سياسي

عزاداری بوشهری یکی از افتخارات فرهنگی بزرگ کشور است


پیشینه و عظمت جریان عزاداری بوشهری یکی از افتخارات و سرمایه های بزرگ فرهنگی کشور است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: پیشینه و عظمت جریان عزاداری بوشهری یکی از افتخارات و سرمایه های بزرگ فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری بعد از ظهر در جلسه کانون مداحان این استان اظهار کرد: اکتفا کردن به این سرمایه ما را به نتیجه نمی رساند، اگر این سرمایه جریان عزاداری بوشهری را به جریان بیندازیم و نسبت به رشد آن برنامه ریزی کنیم، می توانیم امید داشته باشیم که در آینده اتفاق های خوبی بیفتد، ولی اگر تنها همان برنامه ها را اجرا بکنیم و ناظر به ارتقاء آن برنامه نداشته باشیم بعد از مدتی حس می کنیم که حالت رکودی بر آن حاکم شده؛ لذا باید از اتفاق افتادن این امر پیشگیری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: تحقق این امر نیازمند برگزاری نشست های تخصصی است و با تشکیل کارگروه های تخصصی و جلسات مستمر و بهره گیری از نظرات کارشناسان امر مداحی، برای ارتقاء سبک ارزشمند عزاداری بوشهری برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد.

طاهری با بیان اینکه طراحی در عرصه های فرهنگی با حفظ اصول و مبانی کار بسیار سختی است، ابراز داشت: برای ارتقاء سطح مداحی باید متناسب با نیاز روز برنامه داشته باشیم و دل های مخاطب را جذب کنیم و با استفاده از این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری بوشهری یکی از افتخارات فرهنگی بزرگ کشور است

عزاداری بوشهری یکی از افتخارات فرهنگی بزرگ کشور است