مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-13سياسي

زندگینامه شهیدان محب منتشر شد


«نامه ای به رها» زندگینامه شهیدان محب به روایت زینب محب اثر ساجده تقی زاده توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- ، نامه ای به رها زندگینامه شهیدان محب به روایت زینب محب اثر ساجده تقی زاده به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

شهیدان محب فرزندان جانباز انقلاب اسلامی محمدصادق محب از خیرین و پیشکسوتان فرهنگ تعزیه در شهرستان فسا بودند که در اوایل دهه 50 از روستای صحرارود به فسا آمده و در جریان حوادث و وقایع انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

در این کتاب حوادث پیش از انقلاب در روستای صحرارود (از توابع شهر فسا)، فعالیت در حزب جمهوری، جانباز شدن پدر شهیدان در جریان راهپیمایی سال57، شهادت سه شهید و در نهایت سرگذشت غلامحسین محب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با روایتی خواهرانه و در قالب نامه هایی که روایتی داستان گونه دارند و بین راوی و یک دانش آموزان رد و بدل می شوند به رشته تحریر در آمده است.

جانباز انقلاب حاج محمدصادق محب سال 1356 و در جریان راهپیمایی روز فطر مورد اصابت گلوله دژخیمان ستم شاهی قرارگرفت و چشمش را از دست داد.

او با شروع جنگ و پس از پیوستن فرزندان خانواده محب به حزب جمهوری اسلامی این خانواده بیش از پیش در مسیر انقلاب و ایثاگری قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه شهیدان محب منتشر شد

زندگینامه شهیدان محب منتشر شد