مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-13ورزشي

جانبازان مرکز توانبخشی امام علی(ع) حامیان اهدای خون شدند


اداره کل انتقال خون مازندران با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلا  با هدف تجدید روحیه جانبازان سرافراز مرکز توانبخشی امام علی(ع) اقدام به برگزاری مسابقه ورزشی دارت با شعار اهدای خون سالم اهدای زندگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اداره کل انتقال خون استان با همکاری سازمان اهدای خون سالم اهدای زندگی کرد.

ذوالفقار تقوی مدیرکل انتقال خون مازندران عصر امروز در جمع صمیمی و دوستانه جانبازان قطع نخاعی استان، ایثارگری های آنان را در هشت سال دفاع مقدس ارج نهاد و از حمایت امروز آنان در ترویج  فرهنگ انسان دوستانه اهدای خون تشکر کرد.

  وی با تاکید بر نقش و جایگاه انتقال خون در جامعه، خاطرنشان کرد: سازمان انتقال خون یکی از سازمان های گمنامی است که وظیفه اصلی آن تهیه و تامین و توزیع خون سالم و کافی برای بیماران است و اگر زمانی این مایع حیات بخش خون در کشور و در استان احیا نشود سلامت مردم آسیب جدی خواهد دید.

مدیرکل انتقال خون استان مازندران به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اهدای خون  اشاره کرد و گفت:  انتقال خون استان در پنج پیک کرونا فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد اما با همکاری اصحاب رسانه، نوع دوستی مردم استان و مشارکت گسترده بسیجیان نیاز خونی استان مرتفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان مرکز توانبخشی امام علی(ع) حامیان اهدای خون شدند

جانبازان مرکز توانبخشی امام علی(ع) حامیان اهدای خون شدند