مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-13دانش

اکران 100 دستاورد علمی کشور بر روی سازه های تبلیغاتی تهران


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: همزمان با هفته پژوهش به منظور ترویج فرهنگ توانستن، بیش از 200 عرشه و 500 پرتابل میزبان 100 طرح از دستاورد های علمی و فناوری کشورمان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا صیادی با بیان اینکه 100 طرح فرهنگی از دستاوردهای و توانمندی های علمی، پژوهشی و فناوری کشور با عنوان ایران ساخت در سطح شهر تهران اکران شده است، گفت: با همکاری و مشارکت بین سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری احصاء و به منظور گرامیداشت این هفته و معرفی پیشرفت ها و موفقیت های دانشمندان و اندیشمندان کشورمان روی بیش از 700 سازه تبلیغاتی اکران شد.

صیادی ادامه داد: قرار دادن این ظرفیت ها و دستاوردها در معرض دید شهروندان، می تواند روحیه خودباوری و غرور ملی هموطنانمان را تقویت کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: دستاوردهایی در حوزه هوش مصنوعی، پزشکی، فناوری اطلاعات، فناوری نظامی و … مانند جراحی رباتیک سینا، ربات دستیار پزشک، ربات بازو، جراح هوشمند، بازرسی هوشمند، واکسن برکت، بند ناف رویان، پت حیوانات، واکسن آنفلوآنزا، ونتیلاتور، هواپیمای دونفره، همو دیالیز، میکروسکوپ، نای مصنوعی، رگ مصنوعی، میکروسیتی، جنگنده کوثر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 100 دستاورد علمی کشور بر روی سازه های تبلیغاتی تهران

اکران 100 دستاورد علمی کشور بر روی سازه های تبلیغاتی تهران