مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-13اقتصادي

سرانه تولید زباله در استان اردبیل بیش از میانگین کشوری است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: روزانه 400 تن زباله در استان اردبیل تولید می شود که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اعلام شده، سرانه تولید زباله در استان بیش از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان اردبیل اظهار کرد: روزانه 400 تن زباله در استان اردبیل تولید می شود که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اعلام شده، سرانه تولید زباله در استان بیش از میانگین کشوری است.

وی افزود: در حال حاضر 23 محل برای دفن زباله و پسماند در استان مشخص شده است و باید دهیاری روستاهای حریم شهرها نیز با همکاری شهرداری ها یک نقطه مشخص را تعیین نمایند.

طرح جامع پسماند برای استان اردبیل تدوین شود سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: شهرداری ها و دهیاری ها با محوریت اداره کل محیط زیست استان ظرف یک ماه آینده طرح جامع پسماند را به صورت منطقه ای با رویکرد اقتصادی و بهداشتی تدوین کنند.

میرجعفریان تصریح کرد: نحوه دفن زباله و انتقال نخاله های ساختمانی باید زیبنده استان گردشگری اردبیل باشد و شاخص های لازم برای دفن زباله در حوزه زیست محیطی و بهداشتی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه تولید زباله در استان اردبیل بیش از میانگین کشوری است

سرانه تولید زباله در استان اردبیل بیش از میانگین کشوری است