مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-13سياسي

ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم این نیرو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت) گفت: - فرمانده نیروی هوایی گفت: رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با سایر بخش های لشکری و کشوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت) گفت: ما در مجموعه نیروی هوایی در راستای ارتقای توان و آمادگی های رزم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با سایر بخش های لشکری و کشوری است.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به نقش دانشگاه شهید ستاری افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید از نقش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری غافل شویم چرا که این دانشگاه فضایی برای تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایت مدار است که در رسیدن به اهداف متعالی نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم این نیرو است

ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم این نیرو است