مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-13ورزشي

سپیدرود روی آنتن صداوسیما/دعوت از صاحبان صنایع و کالا جهت حمایت


طی مذاکرات به عمل آمده مابین باشگاه سپیدرود رشت و صدا و سیمای مرکز استان گیلان پس از این مسابقات خانگی تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان فصل جاری (1400-1401) به صورت زنده از شبکه باران پخش خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پس از مذاکره مهندس نوید با دکتر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان و پیگیری های سید مهدی زنده از شبکه استانی باران پوشش داده می شود.

  باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت برای انجام این مهم از مساعدت مدیرکل مردمی و گیلانی صدا و سیمای مرکز استان گیلان و همراهی ریاست هیات فوتبال استان گیلان تشکر ویژه می کند.

  روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت، از تمامی صاحبان صنایع، کالا، مشاغل، سرمایه گذاران و شرکت های خدماتی جهت اسپانسری پیراهن، تبلیغات پیرامونی محل برگزاری مسابقه و تمرینات، فضای شهری و سایت رسمی باشگاه سپیدرود دعوت به عمل می آورد تا برای کمک به پر آب ماندن رود خروشان شمال و سود بردن از دامنه گسترده و وسیع فضای تبلیغاتی پیرامونی سپیدرود به عنوان حامی مالی و اسپانسر به یاری تیم ریشه دار شمال بشتابند.

  با توجه به پتانسیل بالای پیرامونی سپیدرود از سرمایه گذاران محترم برای همکاری های دو جانبه جهت تبلیغات بر روی جلو و پشت پیراهن اصلی، روی شورت ورزشی و سایت رسمی باشگاه دعوت به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدرود روی آنتن صداوسیما/دعوت از صاحبان صنایع و کالا جهت حمایت

سپیدرود روی آنتن صداوسیما/دعوت از صاحبان صنایع و کالا جهت حمایت