مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-13دانش

دو عضو هیات علمی خوزستانی در جمع دانشمندان یک درصد برتر کشور


بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع یک درصد دانشمندان برتر کشور در سال 1400 قرار گرفتند.

- ایسنا/خوزستان بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع یک درصد دانشمندان برتر کشور در سال 1400 قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دکتر حمید محمد صدیقی و دکتر محمد بهبهانی در جمع یک درصد دانشمندان برتر کشور در سال 1400 قرار گرفتند.

دکتر حمید محمد صدیقی عضو در گروه مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی و دکتر محمد بهبهانی در گروه شیمی دانشکده علوم به فعالیت علمی و آموزشی می پردازند.

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در چهارمین نشست آموزش عالی و تحقیقات علمی کشورهای اسلامی در اکتبر 2008 در باکو پایتخت آذربایجان به تأیید رسید.

در سال 1387 شورای گسترش آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد این پایگاه به صورت یک مؤسسه پژوهشی مستقل، اساسنامه و تشکیلات سازمانی آن را تصویب کرد.

هم اکنون کلیه کشورهای اسلامی در پنج منطقه مختلف از جمله جنوب شرقی آسیا، کشورهای عربی، کشورهای اسلامی غیر عربی قاره آفریقا، کشورهای آسیای مرکزی و منطقه قفقاز و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عضو هیات علمی خوزستانی در جمع دانشمندان یک درصد برتر کشور

دو عضو هیات علمی خوزستانی در جمع دانشمندان یک درصد برتر کشور