مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-13سياسي

آقای موسوی آخر از ایران برویم یا نرویم؟


اخیرا اظهاراتی از سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس در خصوص ممنوعیت واردات آلات موسیقی در برخی رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد که واکنش ها و البته تعجب بسیاری را به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یکی از رسانه های داخلی اخیرا متن مصاحبه خود با سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل و نمین در خصوص ممنوعیت واردات آلات موسیقی را منتشر کرد که واکنش های داخلی و خارجی زیادی را به دنبال داشت؛ بر اساس متن این گفت وگو، موسوی نماینده مجلس گفته است کسی که به دنبال آلات موسیقی و امیال شخصی است از ایران برود، ورود آلات موسیقی به صلاح نیست چون کشور ما کشوری اسلامی می باشد.

این درحالی است که وی در مصاحبه ای دیگر اظهارات قبلی خود را تکذیب کرده و گفته است که در آن گفت وگو، خبرنگار از من مصرانه درباره استفاده از ارز 4200 تومانی برای واردات وسایل موسیقی سوال می کرد که من هم پاسخ دادم: آیا تامین کالاهای اساسی مردم و نان شب مردم مهمتر است یا مواردی که شما سوال می کنید؟ گویا این روزها طرح مسائل عجیب و غریب و دوروز بعد همه را تکذیب کردن باب شده است، اما به هر شکل این درِ خروج از کشور را به ما نشان دادن موضوع جدیدی هم نیست، در برنامه های تلویزیونی، از تریبون های رسمی و غیر رسمی مکررا راه خروج را به ما ملت نشان می دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای موسوی آخر از ایران برویم یا نرویم؟

آقای موسوی آخر از ایران برویم یا نرویم؟