مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-13پزشكي

ابتلای 145هزار پرستار به کرونا در کشور / بیش از 155 پرستار شهید در دوران کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که بیش از 155 پرستار در اقصی نقاط کشور به مقام شهید مدافع سلامت نائل آمده اند، گفت: این عزیزان برای صیانت از مردم جان خود را به آتش کرونا کشیدند تا از درد و رنج مردم در این پاندمی عالم گیر بکاهند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که بیش از 155 پرستار در اقصی نقاط کشور به مقام شهید مدافع سلامت نائل آمده اند، گفت: این عزیزان برای صیانت از مردم جان خود را به آتش کرونا کشیدند تا از درد و رنج مردم در این پاندمی عالم گیر بکاهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در مراسم آیین تکریم از مقام پرستار، نامگذاری روز پرستار همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، قهرمان کربلا را بسیار درخشان و نوید برای جامعه پرستاری توصیف کرد وی افزود: حضرت زینب سلحشورانه حرکت پرشور امام حسین(ع) را ادامه داد، صفات و فضایل ایشان و نامگذاری روز پرستار همزمان با ولادت این بانوی قهرمان نشان از جایگاه والای پرستاری دارد.

زالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت نامگذاری روز پرستار همزمان با ولادت بانوی قهرمان کربلا اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب ظرفیت بالای روحی و اخلاقی حضرت زینب (س) به عنوان بانوی مجتهده و قهرمان و نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 145هزار پرستار به کرونا در کشور / بیش از 155 پرستار شهید در دوران کرونا

ابتلای 145هزار پرستار به کرونا در کشور / بیش از 155 پرستار شهید در دوران کرونا