مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-13اقتصادي

معرفی کارگاه صنایع دستی به شرکت گاز تهران برای تعیین تعرفه گاز


معاون صنایع دستی تهران با اشاره به مشکلات افزایش مبلغ قبض گاز برای کارگاه های شیشه گری از مکاتبه با شرکت گاز و معرفی یک از صاحبان کارگاه های به عنوان نمونه، - به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، پروانه حیدری گفت: موضوع افزایش تعرفه حامل های انرژی از جمله تعرفه گاز مصرفی به عنوان یک دغدغه برای ما مطرح است و با توجه به گلایه ها و انتظارات فعالان حوزه صنایع دستی خصوصاً صاحبان کارگاه های شیشه گری و تولیدکنندگان شیشه و بلور، این موضوع به صورت جدی در دستور کار این اداره کل و نیز معاونت صنایع دستی کشور قرار گرفته و پیگیری ها برای برطرف شدن مشکل فعالان این رشته و صاحبان کارگاه ها آغاز شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، اظهار کرد: از این رو مکاتبه هایی با شرکت گاز استان تهران انجام شده و به منظور تعیین تعرفه مناسب گاز مصرفی برای کارگاه های شیشه گری، یکی از صاحبان کارگاه ها به شرکت ملی گاز معرفی شده تا با محاسبه میزان گاز مصرفی کارگاه، تعرفه مناسب گاز مصرفی سایر کارگاه ها نیز تعیین شود.

او اضافه کرد: موضوعی که اکنون وجود دارد این است که گاز مصرفی کارگاه های شیشه گری باید با تعرفه صنعتی محاسبه شود یا تعرفه تجاری؟ بنابراین با معرفی یکی از کارگاه ها به عنوان نمونه و بررسی دقیق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کارگاه صنایع دستی به شرکت گاز تهران برای تعیین تعرفه گاز

معرفی کارگاه صنایع دستی به شرکت گاز تهران برای تعیین تعرفه گاز