مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-13دانش

صنعت هسته ­ای بیش از 100 نیاز فناورانه را به محققان کشور اعلام می کند


معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فنون هسته ­ای گفت: بیش از 100 نیاز فناورانه از سوی مجموعه صنعت هسته­ ای کشور در حوزه­ های علمی و فنی مختلف در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی ارائه خواهد شد.

- میثم تراب مستعدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های تقاضامحور از جمله تستا اظهار کرد: یکی از مشکلات مهمی که در اکوسیستم نوآوری کشور وجود دارد، موضوع عدم به همرسانی مطلوب عرضه و تقاضای فناوری در بخش های مختلف جامعه و صنعت است.

در سال های اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری تلاش کرده اند با ایجاد و راه اندازی سامانه هایی نظیر سامانه ساتع، ساجد و برگزاری رویدادهای مختلف تقاضامحور در جهت پیوند تقاضا و عرضه فناوری گام بردارند.

معاون پژوهش، فناوری و نوآوری پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای افزود: یکی از این رویدادهای تقاضا محور برگزاری نمایشگاه تقاضا محور تستا (تقاضای ساخت و تولید ایرانی) در هفته پژوهش و فناوری است که اولین دوره آن در سال 1397 برگزار شد و بر اساس اطلاع بنده بیش از 900 نیاز فناورانه در آن نمایشگاه ارائه شد و امسال به یک وقفه یک ساله سومین دوره آن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت هسته ­ای بیش از 100 نیاز فناورانه را به محققان کشور اعلام می کند

صنعت هسته ­ای بیش از 100 نیاز فناورانه را به محققان کشور اعلام می کند