مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-13سياسي

ثبت نام متقاضیان سفر سوریه از 2 هفته آینده آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه برای از سرگیری سفرهای زیارتی به این کشور گفت : - رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین برنامه ریزی ها برای سفر سوریه گفت: ثبت نام از متقاضیان این سفر زیارتی حداکثر ظرف دو هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه برای از سرگیری سفرهای زیارتی به این کشور گفت : در این راستا تفاهمنامه ای با طرف سوری برای اعزام سالانه 100 هزار زائر منعقد شد و طی هفته های گذشته اقدامات اجرایی برای آغاز دوباره این سفرها و فراهم نمودن امکانات و مقدمات لازم اعم از اقامت، حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، بیمه، امکانات و خدمات بهداشتی و پزشکی، هماهنگی های مربوط به پروازهای هوایی توسط همکاران سازمان حج و زیارت انجام شد.

وی افزود: همچنین موضوع تبادل پولی و مالی برای این سفر زیارتی از دیگر مباحثی بود که پیگیری های لازم برای حل این مساله نیز از طریق بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و امور دارایی در حال انجام است.

رشیدیان ابراز امیدواری کرد : با مساعدت و همراهی وزیر اقتصاد، مساله سیستم پولی، مالی و پشتیبانی برای این سفر زیارتی حل شده و با توجه به تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان سفر سوریه از 2 هفته آینده آغاز می شود

ثبت نام متقاضیان سفر سوریه از 2 هفته آینده آغاز می شود