مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-13سياسي

برگزاری همایش سراسری تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:س از تدوین چشم انداز، مؤلفه های مهمی در تدوین برنامه عملیاتی تعریف شده است که شامل «اهداف کلان»، - معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:س از تدوین چشم انداز، مؤلفه های مهمی در تدوین برنامه عملیاتی تعریف شده است که شامل اهداف کلان ، اهداف کمی ، برنامه ها یا طرح ها و فعالیت ها یا پروژه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش سراسری تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران کل ستادی و کارشناسان متولی تدوین برنامه به صورت حضوری و مدیران کل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها به صورت وبینار برگزار شد.

طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با اشاره به اهمیت تدوین برنامه عملیاتی بیان کرد: برنامه عملیاتی با بودجه ریزی عملیاتی کاملاً متفاوت است، بودجه ریزی عملیاتی زمانی انجام می شود که قیمت تمام شده هزینه ها را داشته باشیم، اما هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه ریزی عملیاتی است.

وی افزود: پس از تدوین چشم انداز، مؤلفه های مهمی در تدوین برنامه عملیاتی تعریف شده است که شامل اهداف کلان ، اهداف کمی ، برنامه ها یا طرح ها و فعالیت ها یا پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش سراسری تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران

برگزاری همایش سراسری تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران