مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-13اقتصادي

نسخه واحدی برای گردشگری در روستاها وجود ندارد


عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مردم اولین مسئله برای توسعه گردشگری هستند، گفت: اگر مردم محلی و ساکنان شهر و روستا متوجه شوند گردشگری چه منافعی برای آنها دارد و چطور می توان مفهموم پایداری را محقق کرد، - در این صورت می توان نسخه مناسب برای آن ها پیچید.

محمد زاهدی، امروز (دوشنبه_ 22 آذرماه) در نخستین اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اصفهان که با موضوع اشتغال، گردشگری و صنعت کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: گاهی هزینه و وقت و انرژی زیادی برای حل مسئله ای صرف می کنیم، اما مسئله حل نمی شود، چون غبار را از روی مسئله پاک نکرده ایم.

وی افزود: امروز با مشکلات زیادی در شهرها و روستاها همچون بیکاری، از دست رفتن فرصت های تولید، تهدید هویت محلی، فقر و مهاجرت مواجه هستیم.

این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور اصفهان، با اشاره به اینکه اعضای شوراهای شهر و روستا نگران چشم انداز پیش روی جامعه محلی هستند، گفت: نسخه های بسیاری برای مشکلات پیچیده شده است و راه حل هایی مثل شیوه های مدرن کشاورزی و وارد کردن فعالیت های صنعتی به روستا وجود دارد، اما راه حل دیگری به عنوان کسب و کار گردشگری نیز وجود دارد، البته از گردشگری نمی توان انتظار آرمانی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه واحدی برای گردشگری در روستاها وجود ندارد

نسخه واحدی برای گردشگری در روستاها وجود ندارد