مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-13اقتصادي

مراحل جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت ادامه دارد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت از انتظار جذب حداقل 60 درصدی فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت خبر داد.

- به نقل از وزارت نفت، مهدی علی مددی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت اظهار داشت: وزارت نفت متعهد بود فارغ التحصیلان گروه الف تا پایان سال 94 را بر اساس شرایطی که در دستورعمل موضوعه قید شده، منطبق با نیازهای منابع انسانی جذب کند.

تا سال 98 از جذب این افراد که در مجموع 1982 نفر بودند، جلوگیری شد و سال 98 بنا شد یک ارزیابی استخدامی در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت انجام شود که 488 نفر در این ارزیابی جذب و 1494 نفر ردصلاحیت شدند.

وی افزود: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، در مجموعه توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت، نشست هایی با این افراد برگزار شد تا مطالبات آنها شنیده شود.

در این جلسات مشخص شد این افراد از نوع ارزیابی رضایت نداشتند و معتقد بودند این ارزیابی با شرایط آنها منطبق نبوده است.

با ارجاع گزارش به وزیر نفت، وی دستور رسیدگی فوری و ارائه فرصت مجدد با انجام مصاحبه از این افراد طبق دستورعمل متعهدانه وزارت نفت برای جذب این افراد را صادر کرد و بر همین اساس بنا شد یک بار دیگر مطابق با دستورعمل، فرصتی دوباره به این افراد داده شود که در ابتدا رشته های تحصیلی این گروه احصا شد و ادامه کار کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت ادامه دارد

مراحل جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت ادامه دارد