مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-13اقتصادي

وظیفه قرارگاه امنیت غذایی، پایش کشاورزی از تولید تا مصرف است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: مهمترین رسالت قرارگاه امنیت غذایی پایش کشاورزی از تولید تا مصرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری ظهر امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی کردستان که به صورت مجازی با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، مهم ترین رسالت قرارگاه را رصد و پایش کشاورزی از تولید تا مصر عنوان کرد و ادامه داد: 9 نفر از بازرسین از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این قرارگاه معرفی شده اند و با همکاری بر تعادل در قیمت های بازار کماکان نظارت دارند.

وی به قیمت گوشت در کردستان اشاره و بیان کرد: تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی دامداران دست به کار شده و نسبت به خرید دام نر سنگین اقدام کرده و در میادین تره بار با قیمت 155 هزار تومان گوشت گرم را به بازار تزریق کردند که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت گوشت قرمز داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به ساماندهی صادرات یک هزار و 150 راس بره نر پرواری اشاره کرد که توسط تعاونی دامداران خریداری شده و اکنون مراحل قرنطینه خود را می گذراند.

سپری به صادرات کالا در مرزهای سیرانبند و باشماق اشاره کرد و گفت: در سال 99 بالغ بر یک میلیون تن کالای کشاورزی به ارزش 386 میلیون دلار صادرات کالا داشته ایم که 40 درصد از محصولات محصول کشاورزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه قرارگاه امنیت غذایی، پایش کشاورزی از تولید تا مصرف است

وظیفه قرارگاه امنیت غذایی، پایش کشاورزی از تولید تا مصرف است