مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-13سياسي

رونمایی از 18 کتاب و تازه های نشر حوزه علمیه در مازندران


18 کتاب تالیف شده توسط پژوهشگران حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از تازه های نشر حوزه های علمیه استان با اشاره به اهمیت قلم و پژوهش اظهار داشت: خداوند در تعلیم بشر از حقیقتی به نام قلم استفاده کرده است.

وی با عنوان اینکه قلم مهم و درخور قسم است و باید از آن استفاده بهینه کرد، گفت: اگر علم و دانش در مسیر خداوند باشد مشکلی پیش نمی آید و در غیر این صورت سبب ساخت مسلسل و کشتار انسان های بی گناه می شود.

وی با تاکید براینکه قلم باید در جهت رفع مشکلات جامعه باشد، افزود: قلم باید به سمت اولویت های ضروری جامعه سوق داده شود و صاحب قلم باید بداند که در چه چیزی و در چه زمانی بنویسد و فرزند زمان باشد و متناسب با آن قلم زنی کند.

حجت الاسلام قائمی مسئول حوزه علمیه خواهران مازندران نیز با بیان اینکه طی یکسال گذشته کتاب های زیادی توسط استادان و طلاب سطح و چهار 18 کتاب در حوزه های مختلف تفسیری، فقهی و کلامی نگارش شده است، گفت: همچنین 22 مقاله در روزنامه های داخلی و بین المللی چاپ شده است.

وی گفت: شبکه پژوهشگر و نویسنده خوبی درحوزه علمیه استان وجود دارد و چاپ وفعالیت پنج مجله علمی و تخصصی و برپایی دو همایش ملی در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 18 کتاب و تازه های نشر حوزه علمیه در مازندران

رونمایی از 18 کتاب و تازه های نشر حوزه علمیه در مازندران