مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-13حوادث

افزایش 8 درصدی جرایم در گلستان/سرقت اتومبیل 10 درصد کاهش یافت


در مجموع جرایم گلستان از ابتدای سال تاکنون هشت درصد افزایش را شاهد هستیم و کشفیات هم طی این مدت سه درصد افزایش داشته است.

- سرهنگ مجتبی مروتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع جرائم گلستان از ابتدای سال تاکنون هشت درصد افزایش وقوعات را شاهد هستیم و کشفیات هم طی این مدت سه درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس آگاهی گلستان افزود: سرقت به عنف پنج درصد افزایش وقوع، سرقت مسلحانه 30 درصد افزایش وقوع، سرقت از منزل 30 درصد افزایش وقوع و 17 درصد افزایش کشف، سرقت از مغازه سه درصد افزایش و یک درصد افزایش کشف و سرقت از اماکن دو درصد کاهش وقوع و سه درصد افزایش کشف داشته است.

وی بیان کرد: سرقت اتومبیل با 10 درصد کاهش و 25 درصد کاهش کشف، سرقت موتورسیکلت 11 درصد افزایش وقوع و 25 درصد کاهش کشف، کیف قاپی 33 درصد افزایش وقوع و 15 درصد افزایش کشف و سرقت احشام با 23 درصد کاهش وقوع و 30 درصد کاهش کشف روبرو بوده است.

مروتی اضافه کرد: قتل در گلستان از ابتدای سال تاکنون 16 درصد رشد داشته و شاهد کشف 35 درصدی پرونده ها هستیم.

رییس پلیس آگاهی گلستان گفت از کاهش 54 درصدی جعل و کاهش هشت درصدی کلاهبرداری خبرداد و گفت: سرقت خرد با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی افزایش داشته و در کل کشور جرایم به سمت خشونت بار شدن پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی جرایم در گلستان/سرقت اتومبیل 10 درصد کاهش یافت

افزایش 8 درصدی جرایم در گلستان/سرقت اتومبیل 10 درصد کاهش یافت