مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-13دانش

جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار، کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گزارش مبسوطی از نحوه عملکرد منطقه آزاد چابهار طی دهه اخیر در تمامی حوزه های اقتصادی، - جلسه ی ساماندهی رشته های تحصیلی و کارگاه های فنی، در راستای رسالت دانشگاه های نسل چهارم و پیوند جامعه و دانشگاه و با هدف توسعه منطقه ای سواحل مکران با حضور رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان، در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار، کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گزارش مبسوطی از نحوه عملکرد منطقه آزاد چابهار طی دهه اخیر در تمامی حوزه های اقتصادی، عمرانی، توسعه ای، فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد.

در ادامه جلسه دکتر رضایی رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که در این مسیر کشیده شده نکاتی را در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه سیستان و بلوچستان و اعضای هیات علمی دانشگاه در مسیر رشد و پیشرفت و آبادانی منطقه و همچنین طرح های پژوهشی سواحل مکران ارائه کرد.

شایان ذکر است در پایان جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از نماینده منطقه آزاد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد

جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد