مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-13اقتصادي

تعیین کریدور صادراتی با لحاظ تأییدیه های مورد نظر و سرویس های صادراتی


در معاونت فناوری یک کریدور صادراتی تعیین کرده ایم که سرویس های صادراتی و تأییدیه های مورد نظر در آن لحاظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری، امروز در سالروز ملی صادرات اظهار داشت: در اقتصاد دانش بنیان اکوسیستم جدیدی در حال انجام است و اقتصاد دانش بنیان چیزی جز سرمایه گذاری بخش خصوصی در پژوهش نیست.

معاون فناوری رییس جمهور گفت: در حوزه پژوهش تجاری باید در زیرساخت ها سرمایه گذاری کرد و لازم است بخش خصوصی وارد این عرصه شود.

وی با تأکید بر اینکه تحریم ها به خصوص تحریم های داخلی و قوانین دست و پاگیر داخلی مانع پیشرفت صادرات در این حوزه است، گفت: اثرات جانبی تحریم های داخلی سهمگین تر از تحریم های خارجی است.

ستاری افزود: در معاونت فناوری یک کریدور صادراتی تعیین کرده ایم که سرویس های صادراتی و تأییدیه های مورد نظر در آن لحاظ شده است.

معاون فناوری رییس جمهور با اشاره به قوانین متناقض و دستورالعمل های خلق الساعه که مانع صادرات است، گفت: این دستورالعمل ها را کسانی صادر می کنند که اصلا در بخش خصوصی نبوده اند و اگر چه افراد سالمی هستند اما مطلع از ضربات این تصمیمات غلط نیستند.

وی افزود: امیدواریم دولت جدید با کسب تجربه از اشتباهات دوره های گذشته اتفاقات خوبی را در بخش صادرات رقم بزند و با کمک سازمان توسعه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین کریدور صادراتی با لحاظ تأییدیه های مورد نظر و سرویس های صادراتی

تعیین کریدور صادراتی با لحاظ تأییدیه های مورد نظر و سرویس های صادراتی