مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-13فرهنگي

روایت صدرعاملی از انتخاب ترانه علیدوستی برای نقش ترانه


در آن سال ها وقتی فیلم می ساختیم به اینکه می فروشد یا نمی فروشد و جشنواره می رود یا نمی رود فکر نمی کردیم و همین باعث می شد تا روحی در آثار دمیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز رسول صدرعاملی کارگردان باسابقه سینمای ایران بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را که اردیبهشت و خردادماه 1400 انجام داده می خوانید.

رسول صدرعاملی با بیان اینکه سال 1333 در اصفهان به دنیا آمده است، گفت: من تا 4 سالگی اصفهان بودم و به دبستان اسلامی حسینی که یک کودکستان داشت می رفتم.

یادم می آید 9 ساله بودم از کیف مادربزرگم یک سکه یک تومانی برداشتم و به سینما مایاک در چهارباغ اصفهان رفتم و فیلم تایتان را دیدم و دومین باری که تنهایی به سینما رفتم در تهران فیلم گنج قارون را دیدم.

صدرعاملی با اشاره به اینکه علاقه زیادی به خواندن روزنامه و مجله داشته است، افزود: علاقه من به خواندن روزنامه و مجله از همان دوران کودکستان بود.

یادم می آید سر کوچه ما یک دکه بود که هر روز ساعت چهار بعداظهر روزنامه می آورد و چند پسربچه که از من بزرگتر بودند آنها را می خریدند و می خواندند و من به شدت حسرت می خوردم پول هم نداشتم تا آنها را بخرم از همان دکه سر کوچه مان تمام روزنامه ها، کیهان بچه ها و اطلاعات هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت صدرعاملی از انتخاب ترانه علیدوستی برای نقش ترانه

روایت صدرعاملی از انتخاب ترانه علیدوستی برای نقش ترانه