مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-13سياسي

گروه های تشریفات مجالس ختم در قزوین مجوزی ازتبلیغات اسلامی ندارند


مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برای فعالیت گروه های تشریفات در آرامستان ها هیچ گونه مجوزی صادر نمی کند.

- با اشاره به گروه های تشریفات مجالس ختم در قزوین اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی برای فعالیت گروه های تشریفات در آرامستان ها هیچ گونه مجوزی صادر نمی کند.

وی بیان کرد: با توجه به رسالت های سازمان تبلیغات در حوزه ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی، نظارت بر عملکرد حوزه مداحان بخشی از وظایف سازمان تبلیغات و همچنین کانون مداحان این سازمان است.

نظری افزود: متأسفانه شاهد آن هستیم که در برخی از تشریفات مراسم ترحیم تجملاتی وجود دارد که دور از فرهنگ اسلامی است و ما امیدواریم با رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی بتوانیم از فرهنگ تجمل گرایی فاصله بگیریم.

استفاده از آلات موسیقی در آرامستان ها ممنوع است این مداح ابراز کرد: طبق ابلاغیه سازمان آرامستان های کل کشور و استفتائات که از مراجع تقلید گرفته شده، استفاده از کلیه آلات موسیقی در مراسم ترحیم و یادبود در ارامستان ها ممنوع است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که طبق نظرسنجی و بررسی های انجام شده از مردم، سازمان آرامستان ها و مداحان استان قزوین مورد توجه قرار گرفت مسئله مداحی در آرامستان ها و استفاده از آلات موسیقی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های تشریفات مجالس ختم در قزوین مجوزی ازتبلیغات اسلامی ندارند

گروه های تشریفات مجالس ختم در قزوین مجوزی ازتبلیغات اسلامی ندارند