مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-13سياسي

دشمن با حربه دانش به جنگ با ما آمده است


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله ای که در شرایط کنونی باید به آن توجه کنیم جنگی است که دنیا با ما دارد و این جنگ هم در حوزه اقتصادی و هم دانش ها است.

- امروزه دشمن با حربه دانشی که قطعا از ما بالاتر است به جنگ با ما آمده و ما باید علم و دانش را در کشور به حدی برسانیم که بتوانیم مقابل این حجمه های وارده ایستادگی کرده و حتی در برخی مواقع حجمه ای وارد کنیم .

علیرضا منادی سفیدان صبح امروز 22 آذر ماه، در افتتاحیه کارگاه های مشترک آموزشی دانشگاه فنی وحرفه ای و شرکت ایساکو که در سازمان مرکزی دانشگاه فنی وحرفه ای برگزارشد، اظهار کرد: در برنامه پنج ساله ششم، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مکلف است تا به عدد 30 درصد در حوزه آموزش فنی وحرفه ای برسد.

البته امروز حدود 14 درصد از این 30 درصد در اواخر سال برنامه ششم محقق شده و باید 15 درصد باقی مانده را جبران کنیم.

وی افزود: مسئله ای که در شرایط کنونی باید به آن توجه کنیم جنگی است که دنیا با ما دارد و این جنگ هم در حوزه اقتصادی و هم دانش ها است.

امروزه دشمن با حربه دانشی که قطعا از ما بالاتر است به جنگ با ما آمده و ما باید علم و دانش را در کشور به حدی برسانیم که بتوانیم مقابل این حجمه های وارده ایستادگی کرده و حتی در برخی مواقع حجمه ای وارد کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با حربه دانش به جنگ با ما آمده است

دشمن با حربه دانش به جنگ با ما آمده است