مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-13اقتصادي

بازی «باغ فرش» در مرحله تولید


بازی «باغ فرش» از ایده های منتخب دومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کانون پرورش فکری با مشارکت مجموعه «باغ فارسی» تولید می شود.

- بازی باغ فرش از ایده های منتخب دومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کانون پرورش فکری با مشارکت مجموعه باغ فارسی تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این بازی با شمارگان سه هزار عدد با هدف حمایت از تولیدکنندگان جدید صنعت اسباب بازی برای گروه سنی شش سال به بالا در دست تولید قرار دارد.

باغ فرش با هدف آشنایی با صنایع دستی و فرش ایرانی از سوی حمیده ساعیان طراحی و برای رویداد ملی ایده آزاد ارسال شد، و بعد از نشست های آموزشی تخصصی با کارشناسان و استادان، این محصول نهایی و برای تولید و سرمایه گذاری آماده شد.

بر اساس این خبر، این سرگرمی دارای پیوست فرهنگی صنایع دستی و میراث فرهنگی است که در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری در بخش ارائه طرح های فرهنگی شایسته قدردانی شناخته شد.

سرگرمی باغ فرش برای آشنایی کودکان با الگوهای بافته های عشایر به خصوص ایل قشقایی طراحی شده است.

در این سرگرمی با استفاده از مهره های پلاستیکی که معادل گره های فرش در نظر گرفته می شود بازیکن باید الگوهای موجود روی کارت های بازی را به صورت یک جورچین بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «باغ فرش» در مرحله تولید

بازی «باغ فرش» در مرحله تولید