مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-13پزشكي

لغو برگزاری حضوری امتحانات یک دانشگاه به دلیل احتمال شیوع اُمیکرون


مقامات یک دانشگاه کانادایی از احتمال شیوع سویه اُمیکرون کرونا در میان دانشجویان خود خبر دادند و به همین دلیل برگزاری امتحانات به صورت حضوری را لغو کردند.

- مقامات یک دانشگاه کانادایی از احتمال شیوع سویه اُمیکرون کرونا در میان دانشجویان خود خبر دادند و به همین دلیل برگزاری امتحانات به صورت حضوری را لغو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گلوبال نیوز، با ادامه روند افزایش موارد ابتلا به کووید-19 در شهر کینگستون استان اونتاریوی کانادا، دانشگاه کویینز شیوع کووید-19 در میان جامعه دانشگاهی خود را تایید کرد و احتمال داد مبتلایان به سویه امیکرون کرونا مبتلا هستند.

به این ترتیب، دانشگاه کویینز برای رسیدگی به وضعیت فعلی اقدامات لازم را انجام می دهد و دانشجویان را به رعایت موارد بهداشتی تشویق می کند.

بر این اساس به دانشجویان این دانشگاه اعلام شده اگر طی 10 روز گذشته با یک مورد مبتلا به کووید تماس داشته اند یا خودشان علائمی دارند، باید قرنطینه شوند و سریعا تست پی سی آر دهند.

دانشگاه کویینز به دانشجویان خود توصیه کرده از ورود به اجتماعاتی که مردم ماسک نزده اند، به شدت خودداری کنند.

همچنین این دانشگاه اعلام کرد امتحانات پایان ترم دانشگاه که به صورت حضوری در حال برگزاری بود، به دلیل شیوع بیماری لغو گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو برگزاری حضوری امتحانات یک دانشگاه به دلیل احتمال شیوع اُمیکرون

لغو برگزاری حضوری امتحانات یک دانشگاه به دلیل احتمال شیوع اُمیکرون