مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-13فرهنگي

روایت رسول صدرعاملی از مصاحبه با یک قاتل/ غرق در سینما بودیم


رسول صدرعاملی کارگردان و تهیه کننده سینما بیان کرد که در سال هایی ما غرق در سینما بودیم و حرفی که همه ما همیشه می زدیم این بود که چگونه می توانیم تماشاگرمان را شگفت زده کنیم.

- به نقل از روابط عمومی موزه سینما، موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز رسول صدرعاملی کارگردان باسابقه سینمای ایران بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را که اردیبهشت و خردادماه 1400 انجام داده را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

رسول صدرعاملی با بیان اینکه آذرماه 1333 در اصفهان خیابان فروغی به دنیا آمده است، گفت: من تا چهار سالگی اصفهان بودم و به دبستان اسلامی حسینی که یک کودکستان داشت می رفتم.

آقایی به نام سیدرضا صبح ها دنبال من و چهار نفر دیگر می آمد و بعدازظهر ما را به خانه برمی گرداند.

تمام سه ماه تابستان را در خانه خاله ها و مادر بزرگ ها می گذراندم و پسرخاله ای داشتم که با او هم سن بودم و بیشتر تابستان ها را باهم بودیم.

سکه یک تومانی مادر بزرگ و اولین حضور در سینما وی در پاسخ به سوال فریدون جیرانی مبنی بر اینکه اولین بار کجا به سینما رفته است، پاسخ داد: یادم می آید 9 ساله بودم از کیف مادربزرگم یک سکه یک تومانی برداشتم و به سینمامایاک در چهارباغ اصفهان رفتم و فیلم تایتان را دیدم و دومین باری که تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رسول صدرعاملی از مصاحبه با یک قاتل/ غرق در سینما بودیم

روایت رسول صدرعاملی از مصاحبه با یک قاتل/ غرق در سینما بودیم