مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-13سياسي

برای اینکه اصفهان، اصفهان بماند فکری کنید


رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: برای اینکه اصفهان، اصفهان بماند باید فکری کنید زیرا فرونشست تاریخ اصفهان را به خطر انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نادرالاصلی صبح دوشنبه در نخستین اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اصفهان اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا از آغاز فعالیت تاکنون تأثیرات بسزایی را در جامعه داشته اند و اعضای این شوراها هرگز نباید میزان تأثیرگذاری خود را نادیده بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از چالش های موجود در شهر اصفهان گفت: اصفهان با جمعیت پنج میلیون نفری در هشت راهه مرکزی کشور قرار دارد و دارای فرصتی خاص در ایران، منطقه و جهان است اما آن طور که باید به مشکلات آن پرداخته نشده و این کم کاری ها در روستاها بیشتر دیده می شود.

برخی مسئولان، شهروندان اصفهان را زیاده خواه می دانند رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: سختکوشی روستاییان همیشه زبانزد خاص و عام بود، روستانشینان همواره خلاق بوده اند و باید از این ظرفیت این روزها در حوزه صنایع دستی و راه اندازی نوآوری و استفاده از فرصت طلایی در اصفهان باید بیش از پیش نگاه شود و نیروی جوان و پرانگیزه، صنایع دستی و داشتن مراکز علمی از پتانسیل های این شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اینکه اصفهان، اصفهان بماند فکری کنید

برای اینکه اصفهان، اصفهان بماند فکری کنید