مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-13اقتصادي

نصب 250 هزار کنتور برق هوشمند در سیستان و بلوچستان


معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع نیروی برق سبستان و بلوچستان گفت: 250 هزار کنتور هوشمند خانگی،تجاری و سایردسته های مشترکین تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در استان نصب خواهد شد.

- بهمن محجوبی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: متعادل سازی مصرف، فراهم شدن بستر اصلاح الگوی مصرف، رصد دقیق میزان مصرف برق مشترکان از جمله مزیت های نصب کنتورهای هوشمند است.

وی در ادامه به برنامه نصب کنتور تک فاز و سه فاز تا پایان سال آینده در حوزه مشترکین پر مصرف این استان خبر داد و گفت: طی این برنامه 30 هزار کنتور، برای مشترکین پرمصرف سیستان و بلوچستان نصب خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در حوزه نصب کنتورهای تابلویی فهام اظهار داشت: همچنین، بیش از 80 هزار کنتور فهام طی اقدامی عملیاتی در این استان نصب خواهد شد.

محجوبی تصریح کرد: کنتورهای فهام به صورت آنلاین کار قرائت و ارسال پیامک قبوض مشترکان را انجام می دهد و ارتقای بهره وری و کاهش تلفات انرژی از مهم ترین قابلیت های این کنتور است.

وی ادامه داد: تأمین چهار هزار و 506 تابلو برای مدیریت مصرف مشترکین چاه های کشاورزی و دیماند صنعتی و تهیه و نصب برچسب QR برای تمامی مشترکین برق از دیگر اقدامات دنبال کننده این امور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 250 هزار کنتور برق هوشمند در سیستان و بلوچستان

نصب 250 هزار کنتور برق هوشمند در سیستان و بلوچستان