مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-13فرهنگي

سرنوشت برندگان یک رویداد ملی چه می شود/ نکاتی درباره تغییر مدیران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، علی نیکنام مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به برگزاری پانزده دوره از جشنواره موسیقی جوان و تثبیت جایگاه آن به عنوان یکی از اصلی ترین جشنواره های موسیقایی کشور، - مدیرعامل انجمن موسیقی و مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از آغاز بررسی پیشنهادهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره مبنی برحمایت از برگزیدگان جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، علی نیکنام مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به برگزاری پانزده دوره از جشنواره موسیقی جوان و تثبیت جایگاه آن به عنوان یکی از اصلی ترین جشنواره های موسیقایی کشور، سرنوشت برگزیدگان را مهمترین دغدغه برگزارکنندگان جشنواره برشمرد.

نیکنام گفت: یکی از دغدغه های جدی برگزارکنندگان جشنواره، اهالی موسیقی، داوران جشنواره و اساتید این بوده که برای برگزیدگان چه اتفاقی خواهد افتاد.

پیشنهادهای مختلفی در سال های برگزاری جشنواره داشته ایم، از جمله اینکه برگزیدگان جشنواره ملی موسیقی جوان، در سایر جشنواره های موسیقی از جمله جشنواره موسیقی نواحی برنامه اجرا کنند و از اجرای آنها بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت برندگان یک رویداد ملی چه می شود/ نکاتی درباره تغییر مدیران

سرنوشت برندگان یک رویداد ملی چه می شود/ نکاتی درباره تغییر مدیران