مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-13بين الملل

رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی آزاد شد


شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 پس از گذشت 17 ماه اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی به اتهام تحریک به خشونت و مقاومت آزاد شد.

- شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 پس از گذشت 17 ماه اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی به اتهام "تحریک به خشونت و مقاومت" آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 که 16 اوت 2020 به اتهام تحریک به خشونت و مقاومت وارد زندان های رژیم صهیونیستی شد پس از 17 ماه اسارت، آزاد شد.

براساس گفته های نزدیکان شیخ رائد صلاح، در بحبوحه نگرانی ها نسبت به تکرار سناریویی که در سال 2017 رخ داد، هنوز اطلاعاتی در خصوص ساعت آزادی وی به دست نیامده است.

در سال 2017 هنگامی که شیخ رائد صلاح از زندان آزاد شد، مقامات رژیم صهیونیستی وی را از زندان هداریم به کنار جاده ای در شهرک کریات ملاخی منتقل کردند.

او را سوار اتوبوسی کردند اما وی پولی نداشت و یک جوان عرب در اتوبوس کرایه آن را پرداخت کرد و پس از آن شیخ رائد صلاح به سمت مسجد حسن بیک در یافا رفت و کادر وکلا متوجه حضور وی شدند و به مسجد رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی آزاد شد

رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی آزاد شد