مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-13دانش

56 طرح فناورانه تولید بار اول این هفته رونمایی می شود


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رونمایی 41 طرح فناورانه در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار خبر داد.

- ، دکتر پیمان صالحی امروز در نشست نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از 23 آذر ماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین المللی آغاز به کار می کند.

وی گفت: نمایشگاه تستا از سوی شورایعالی عتف و نمایشگاه فناوری های نوپدید و آینده نگر که توسط شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود نیز از دیگر برنامه های هفته پژوهش به شمار می روند.

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: همچنین قرار است در افتتاحیه هفته پژوهش، 41 فناوری رونمایی شوند که دستاوردهای دانشگاه ها و موسسات علمی، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد هستند.

صالحی با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، گفت: 19 دانشگاه، 17 پژوهشگاه و 32 پارک به صورت حضوری و 30 دانشگاه و 16 پژوهشگاه و 28 پارک فناوری به صورت مجازی در این رویداد مشارکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 طرح فناورانه تولید بار اول این هفته رونمایی می شود

56 طرح فناورانه تولید بار اول این هفته رونمایی می شود