مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-13اجتماعي

افزایش روزهای کثیف در خراسان جنوبی


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: تعداد روزهای با کیفیت هوای نامطلوب در خراسان جنوبی از ابتدای سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

- فاطمه دعاگویان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال 13 روز در بیرجند، 30 روز در سرایان، 39 روز در نهبندان و 11 روز در شهر حاجی آباد زیرکوه با کیفیت هوای نامطلوب بود که غالباً شامل روزهای ناسالم برای گروه های حساس است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تعداد روزهای با کیفیت هوای نامطلوب در استان افزایش یافته است، افزود: سال گذشته شش روز در بیرجند ، 13 روز در سرایان، 47 روز در نهبندان و پنج روز در حاجی آباد با کیفیت هوای نامطلوب بوده است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی یادآور شد: آلاینده شاخص در این شهرها که باعث ثبت شاخص کیفیت نامطلوب شده گرد و غبار است.

دعاگویان ادامه داد: آلودگی هوای خراسان جنوبی با گرد و غبار و ذرات معلق قابل پیش بینی بود و نسبت به سال گذشته در حوزه تعداد روزها و شدت، افزایش هم خواهیم داشت و با توجه به خشکسالی و کم بارشی امسال پیش بینی می شود تعداد روزهای ناسالم و کم کیفیت هوا نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد؛ همانگونه که در ماه های ابتدایی سالافزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روزهای کثیف در خراسان جنوبی

افزایش روزهای کثیف در خراسان جنوبی