مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-13فرهنگي

نمایشگاه عکس و پوستر کاروان هنری «روایت حبیب» در سنندج افتتاح شد


نمایشگاه عکس و پوستر کاروان هنری روایت حبیب شامل 55 قطه عکس و پوستر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراسم گشایش نمایشگاه عکس و پوستر کاروان هنری روایت حبیب با حضور مسوولان وهنرمندان در سنندج برگزار شد.

تصاویر این نمایشگاه که تا کنون در قالب این کاروان هنری در شهرهای کرمان، اصفهان و زنجان برپا شده است در چهارمین مقصد کاروان روایت حبیب در سینما بهمن سنندج به نمایش گذاشته شد.

  آثار نمایشگاه مذکور شامل مجموعه آثاری از عکس ها و پوسترهایی است که هنرمندان سراسر کشور با عشق و ارادت به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی تولید کرده اند.

سرهنگ پاسدار حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج پس از بازدید از این نمایشگاه گفت: هرگونه بازنمایی از یاد و نام شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی که خدمات ارزنده بسیاری به مردم ایران داشته است، بی شک نقش مهمی در حفظ و افزایش روحیه مقاومت، ایثار و حماسه سازی در میان عموم مردم به خصوص جوانان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با تماشای این آثار گفت: کاروان هنری روایت حبیب اقدام موثر و قابل توجهی است که نباید به چند استان کشور محدود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس و پوستر کاروان هنری «روایت حبیب» در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه عکس و پوستر کاروان هنری «روایت حبیب» در سنندج افتتاح شد