مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-13سياسي

حمایت از شهردار ساوه منوط به حرکت در راستای منافع شهر است


تا زمانی شهردار ساوه در راستای منافع شهر و خواسته مردم گام بردارد مورد حمایت قاطعانه اعضای شوراست.

- ، احمد حاج امینی صبح دوشنبه در جلسه معارفه شهردار ساوه اظهار کرد: ضمن خیرمقدم به شهردار جدید ساوه از زحمات چهار ساله مهندس حسینی شهردار اسبق نیز قدردانی می کنیم زیرا ایشان تلاش های خوبی در جهت توسعه شهر ساوه داشتند.

وی افزود: همچنین از زحمات چهارماهه جناب آقای مهندس اصدق طی این مدت به عنوان سرپرست شهرداری ساوه فعالیت داشتند نیز تشکر می کنیم و قدردان تلاش های همه کارکنان و نیروهای شهرداری در دوره پنجم هستیم زیرا آنها در آن شرایط سخت زحمات زیادی را متحمل شدند.

رییس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: از امروز دوره جدیدی از خدمت در شهر ساوه آغاز می شود و ما معتقدیم که هیچ اتفاق خوب و کار مثبتی اتفاق نخواهد افتاد مگر در سایه همدلی، اتحاد، صمیمیت، یکرنگی و در کنار هم بودن، زیرا نتیجه کار در مجموعه مدیریت شهری، نصیب مردم می شود و در غیر این صورت مردم زیان خواهند کرد.

حاج امینی گفت: امروز مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر همدل و متحد در خدمت شهردار هستند و ما 9 عضو شورای اسلامی شهر از شهردار تا زمانی که در راستای منافع شهر و شهروندان و خواسته های مردم، نه خواسته های شورا، گام بردارد قاطعانه حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شهردار ساوه منوط به حرکت در راستای منافع شهر است

حمایت از شهردار ساوه منوط به حرکت در راستای منافع شهر است